System optymalizujący zarządzanie drukiem

Chcielibyśmy przedstawić Państwu innowacyjny system do zarządzania drukiem w firmach. Są to nowoczesne rozwiązania umożliwiające zwiększenie wydajności oraz ułatwienie pracy w obszarze wydruku. Inne korzyści to możliwość sprawnego zarządzania przepływem dokumentów. Sprawny system monitorowania wydruku w firmie pozwala na ich obserwację i późniejszą optymalizację. Finalnie ma to na celu obniżenie kosztów oraz dbanie o środowisko.

 

uniflow online

UniFLOW Online

Jest to zalecane rozwiązanie dla firm, które nie posiadają wewnętrznej infrastruktury serwerowej. Całe narzędzie działa nieprzerwanie w chmurze i umożliwia dostęp do danych z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki temu zyskują Państwo wygodę oraz pewność ciągłości pracy systemu. UniFlow dostarcza funkcję raportowania i monitorowania druku w firmie oraz zapewnia bezpieczeństwo przepływu danych.

 

 

Najważniejsze cechy:

 

Monitorowanie druku zapewniające wygodne zarządzenie,

 

Uwierzytelnianie, a zwłaszcza kontrolę poufnych danych,

 

Bezpieczeństwo pracy,

 

Optymalizacja procesów wydruku w firmie.

 

unfilow obieg dokumentów w firmie

UniFLOW

Jest to rozwiązanie działające praktycznie tak samo, jak wersja Online. Różni się tym, że cały system funkcjonuje lokalnie na wewnętrznej infrastrukturze serwerowej. Zalecane jest ono w dużym firmach, gdzie stawia się na maksymalne bezpieczeństwo obrotu dokumentów. Wszystkie operacje wykonują się wtedy jedynie w sieci lokalnej i nie wychodzą one poza budynek firmy.

 

 

Przetwarzanie i automatyzacja obiegu dokumentów w firmie

Usprawnienia kluczowych procesów biznesowych jest ważne, aby móc zredukować koszty i zoptymalizować obieg dokumentów. Sprawne procesy przetwarzania dokumentów papierowych, przekazanych drogą mailową lub zeskanowanych pozwala na znaczną oszczędność czasu. W konsekwencji pracownicy mogą znacznie wydajniej poświęcić się swojej pracy, a obieg dokumentów pozostawić zaawansowanemu systemowi.

 

iris xtract autmatyzacja obiegu dokuementów

IRISXtract™ 

Dlatego prezentujemy Państwu system, który odpowiada za automatyczne klasyfikowanie dokumentów. Jest to idealne rozwiązanie do średniego i dużego biura, gdzie na co dzień przetwarzane są duże ilości dokumentów. System odpowiada za automatyczne rozpoznanie i wprowadzenie do systemu księgowego lub ERP. Co firma zyskuje dzięki temu rozwiązaniu? Czas oraz pewność, że dokumenty zostaną prawidłowo sklasyfikowane.

 

Korzyści płynące a automatyzacji obiegu dokumentów:

 

Automatyzacja, która rozpoznaje i odpowiednio klasyfikuje dokumenty,

 

Integracja

 

Wysoka wydajność

 

Skalowalność umożliwiająca przetwarzanie do milionów stron dokumentów.

 

Zdalna diagnostyka urządzeń – Canon eMaintance

Wydłużenie czasu pracy urządzenia

System eMaintenance wykorzystuje funkcję zdalnej diagnostyki firmy Canon do monitorowania wszystkich sieciowych urządzeń Canon. W przypadku wystąpienia awarii lub gdy urządzenie nie działa w zakładany sposób, dostawca usług jest o tym natychmiast i automatycznie powiadamiany drogą elektroniczną (e-mail). Umożliwia to jego szybką reakcję i wydłuża czas bezawaryjnej pracy urządzenia. Proces automatycznego powiadamiania o wystąpieniu awarii obejmuje zapisywanie informacji pozwalających pracownikom centrum serwisowego szybko wybrać najbardziej skuteczne rozwiązanie – telefon od specjalisty ds. produktu lub wizyta technika.

 

Wydajne zarządzanie tonerem

Można zautomatyzować również zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi. System eMaintenance automatycznie ocenia poziom tonera i w przypadku zbyt niskiego poziomu przesyła zamówienie bezpośrednio do właściwego centrum serwisowego. Oznacza to całkowity brak problemów w postaci nagle kończącego się tonera i konieczności gromadzenia zapasów materiałów eksploatacyjnych.

 

Budowanie profili użytkowych urządzeń

System eMaintenance pomaga w zdalnej analizie statusów, obciążenia pracą i sposobów użytkowania poszczególnych urządzeń – co jest użyteczne w procesie wyboru miejsca i sposobu wykorzystania urządzeń w  dużym przedsiębiorstwie.